ניקיון פנאלים סולריים

ניקוי שדות פאנלים סולריים

במדינה שטופת שמש כמו ישראל אנו מבינים את חשיבות ניצולה של האנרגיה הסולארית.
ככל שהימים עוברים יותר ויותר שדות פאנלים סולריים מוקמים וכל אדם בעל גג פנוי מקים שדה קטן ופרטי משלו. עם הזמן הקולטים צוברים אבק ולכלוך וכתוצאה מכך תפוקתם יורדת משמעותית. לכן, בנינו צוות ייעודי אשר מתמחה בניקוי פאנלים סולריים והגברת תפוקתם למקסימום.

 

גט ווש, חברת ניקיון פאנלים סולריים, מתמחה במתן שירות יעיל, מקצועי וללא פשרות בנושא ניקוי פאנלים סולריים. חברתנו משתמשת בשיטת ניקוי פאנלים סולריים ייחודית אשר אינה פוגעת בטיב התא הסולרי ומשמרת את איכותו לאורך זמן רב. אי ניקוי פאנלים סולריים או ניקוי לא מקצועי יוביל במוקדם או במאוחר לבלאי רב ולהרס התא הסולרי. לכן חברתנו ממליצה לבצע ניקוי שוטף של הקולטים.

 

בחברת ניקוי הפאנלים הסולריים, גט ווש, ממליצים בחום לנקות את הפאנלים בתדירות גבוהה. לכל לוח סולרי יש שכבת זכוכית עדינה מאוד אשר חשופה לקרני השמש ולפגעי מזג האוויר. ברגע ששכבת הזכוכית הזו נפגעת או מתלכלכת לוח הסולרי אינו מפיק את המיטב. לכן חשוב מאוד להקפיד על הניקיון. יש לשים לב כי אין אנו משתמשים במי ברז אשר ישאירו אבנית ומלחים על התאים הסולריים ויובילו להרס שלו. בגט ווש אנו משתמשים בשיטת אוסמוזה הפוכה עם שרף איכותי ומברשת ייעודית אשר אינה פוגעת בשכבת הזכוכית העדינה ומשאירה את הלוח נקי ואיכותי.

 

בהסתמך על נתוני לקוחותינו; פאנל סולרי נקי מפיק 14% יותר קילו וואט (KWp) מאשר פאנל מלוכלך. נתון זה מעיד על חשיבות שמירת על לוח סולארי נקי.