ניקיון חלונות בגובה

 

כיום אופי הבנייה של גורדי שחקים ובנייני משרדים משתנה ואט אט השימוש בחיפויים מבטון הולך ופוחת. השימוש בחיפוי זכוכית צובע את קוי הרקיע בערים הגדולות. בחירת חיפויי זכוכית למעטפת הבניין משדר יוקרה לבניין ובכך שוכרי המשרדים נהנים ממבנה מרשים וייצוגי.
יחד עם זאת, כדי לשמר את יוקרתיות הבניין ושביעות רצונם של השוכרים על חברת הניהול מוטלת החובה לשמור על רמת ניקיון ותחזוקה שוטפת של המעטפת.

אנו בחברת ״גט ווש״ מתמחים בניקוי חיפויי מבנים וחלונות באמצעות צוות גולשי הסנפלינג המקצועיים והיסודיים שלנו. חברתנו מספקת פתרון ניקוי מושלם לכל סוגי המבנים. מהנמוכים ביותר לגבוהים ביותר תוך מתן שירות מעולה ורמת ניקיון מקסימלי העונה לדרישות הלקוח.

צוות גולשי הסנפלינג שלנו מתמחה בניקוי חלונות, ניקוי חיפויי אלומיניום ודומיו ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן דגש גבוה לבטיחות הגולשים ועובדי הבניין. אנו מבינים את חשיבות רציפות הפעילות של יושבי הבניין ואנו מבצעים התאמות על מנת לא לפגוע ברציפות זו.

ניקוי שוטף של חיפויי המבנה שומר עליהם מפגעי מזג האוויר ומונע הצטברויות של קורוזיה, אבנית, שריפת החלון מקרני UV המהווים את הגורם מספר אחד להרס של זכוכיות. לכן, קהל לקוחותינו מבצע ניקוי שוטף המוצע על ידינו בתדירות של אחת לרבעון המתואם מראש עם בעלי העניין. אי שמירה על ניקיון שוטף יכול להוביל מהר מאוד להחלפת זכוכיות ולעלויות גבוהות אשר יכלו להימנע בתחזוקה שוטפת