אחזקת חלונות ראווה

הראי של העסק! זה המוטו המוביל את חברת הניקיון ״גט ווש״.

חברת ״גט ווש״ מספקת זו תחילת השנה החמישית שירותי ניקיון חלונות ראווה בפריסה ארצית למגזר העסקי הכולל, רשתות אופנה, מסעדות, אולמות אירועים וחללי תצוגה. ״גט ווש״ מתחמה במתן מענה מהיר, מקצועי, וזמין בכל נקודה בארץ! תוך ניהול של מערך בקרה ופיקוח מסודר על ביצוע הנקיונות, כל זאת ללא הפרעה לפעילות העסק ולשביעות רצונו המירבית של הלקוח. חלונות ראווה נקיים הם כלל שיווקי בסיסי בכדי למשוך לקוחות על מנת שיוכלו להתרשם מהתוכן אותו אנו רוצים לשקף לעוברים הצופים בחלונות הראווה. בכדי לגרום ללקוחות לעצור ולהיכנס פנימה חייבים להרשים בשמירה על סטנדרטים גבוהים ומראה נוצץ, וזו הסיבה שנדרשת חברת ניקיון מקצועית.

 

בעל רשת חנויות בפריסה ארצית אינו מעוניין להוסיף למערך התפעולי שלו גם את נושא מצב תחזוקת ניקוי חלונות הראווה והוא סמוך ובטוח כי הדבר נעשה על ידי צוות העובדים. לצערנו גילנו כי הדבר לא נעשה ברמה משביעת רצון הן של המנהלים והן של קהל הלקוחות, כאשר החלון אינו נקי הדבר מעיד על תחזוקת העסק ועל היקפי הפעילות. חלון שאינו נקי באופן שוטף אינו מזמין לקוחות חדשים. לכן, אנו בחברת הניקיון גט-ווש מספקים את שירות ניקוי החלונות בכל רחבי הארץ ומעניקים שקט תפעולי מלא למנהלי התפעול ולמנכ״ל ובכך מפנים להם זמן להתעסק בדברים החשובים באמת!

 

שיטת העבודה המנצחת שלנו מעניקה שביעות רצון מלאה של קהל לקוחותינו! הצוות המקצועי והשירותי שלנו מעניק את הניקוי הטוב ביותר לשביעות רצונו של מנהל החנות ורק לאחר האישור של המנהל שאכן החלון נקי, צוות עובר לניקוי הבא.